Jakość usług na przykładzie ośrodka szkolenia kierowców
Quality of services on the example of a driver training centre
Abstract
W ostatnich dziesięcioleciach firmy usługowe zaczęły sięgać po instrumenty marketingowe, stosowane dotychczas wyłącznie w przemyśle doprowadzając do tego, że usługa stała się towarem. Dynamiczny rozwój przedsiębiorstw świadczących usługi dla firm i klientów ostatecznych wraz z rosnącą konkurencją, aby przetrwać na rynku muszą zmierzać do poprawy jakości oferowanych usług i utrzymać je na najwyższym poziomie. W artykule przedstawiono analizę jakości usług ośrodka szkolenia kierowców.
References
2. Dahlgaard J. J., Kristesen K., Kanji Gopal K., Podstawy zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
3. Ładońska W., Szołtysek K., Zarządzanie jakością, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2005.
4. Lock D., Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Nauko-we PWN, Warszawa 2002.
5. Urbaniak M., Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004.
6. Gronroos Ch., Service Management and Marketing, Wydawnictwo John Wiley&Sons, 2000.
7. Łańcucki J., Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
8. Bugdol M., Zarządzanie jakością w Urzędach Administracji Publicznej, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2011.
Copyright (c) 2018 Autobusy – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.