Rozwiązania logistyczne w handlu elektronicznym
Logistic solutions in e-commerce
Keywords:
handel elektroniczny, logistyka dystrybucji, sklep internetowy, firma kurierska, użyteczność
Abstract
Artykuł przedstawia aktualną sytuację handlu elektronicznego w Polsce oraz zagadnienia związane z najczęściej spotykanymi problemami sklepów internetowych zarówno w aspektach związanych z zarządzaniem logistyką, jak i implementacją aplikacji. Zaprezentowane zostały modele logistyczne, organizacja dostaw oraz tematyka usability.
References
1. Bartnik K., Sklep internetowy od A do Z, EKomercyjnie, Warszawa 2013.
2. Bonek T., Smaga M., Biznes w internecie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2016.
3. Chodak G., Wybrane zagadnienia logistyki w sklepach internetowych – modele, badania rynku, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2014.
4. Dutko M., Biblie e-biznesu 2, Helion, Gliwice 2016.
5. JLL, PROLOGIS, Logistyka e-commerce w Polsce – przetarte szlaki dla rozwoju sektora, Jones Lang LaSalle IP, 2015.
6. Karwatka T., Usability w e-biznesie. Co kieruje twoim klientem?, Helion, Gliwice 2009.
7. Krug S., Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych, Helion, Gliwice 2006.
8. Kyciak W., Przeliorz K., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Helion, Gliwice 2006
9. Marczuk A., Rynek i logistyka usług kurierskich w Polsce, "Logisty-ka" nr 3/2015.
10. Nielsen J., Loranger H., Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice 2006.
11. Pliszka M., Rynek usług kurierskich w Polsce, Słupskie Prace Geograficzne, nr 5/2008.
12. Raport „E-commerce w Polsce 2018”, Gemius dla e-Commerce Polska.
13. Raport Bisnode, Rynek e-commerce w Polsce 2017/2018r www.bisnone.pl
14. Urząd Komunikacji Elektronicznej, Raport Prezesa UKE o stanie rynku usług pocztowych w Polsce w 2017 roku, Warszawa 2017.
2. Bonek T., Smaga M., Biznes w internecie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2016.
3. Chodak G., Wybrane zagadnienia logistyki w sklepach internetowych – modele, badania rynku, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2014.
4. Dutko M., Biblie e-biznesu 2, Helion, Gliwice 2016.
5. JLL, PROLOGIS, Logistyka e-commerce w Polsce – przetarte szlaki dla rozwoju sektora, Jones Lang LaSalle IP, 2015.
6. Karwatka T., Usability w e-biznesie. Co kieruje twoim klientem?, Helion, Gliwice 2009.
7. Krug S., Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych, Helion, Gliwice 2006.
8. Kyciak W., Przeliorz K., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Helion, Gliwice 2006
9. Marczuk A., Rynek i logistyka usług kurierskich w Polsce, "Logisty-ka" nr 3/2015.
10. Nielsen J., Loranger H., Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice 2006.
11. Pliszka M., Rynek usług kurierskich w Polsce, Słupskie Prace Geograficzne, nr 5/2008.
12. Raport „E-commerce w Polsce 2018”, Gemius dla e-Commerce Polska.
13. Raport Bisnode, Rynek e-commerce w Polsce 2017/2018r www.bisnone.pl
14. Urząd Komunikacji Elektronicznej, Raport Prezesa UKE o stanie rynku usług pocztowych w Polsce w 2017 roku, Warszawa 2017.
Published
2018-12-27
Issue
Section
Logistyka/Logistics
Copyright (c) 2018 Autobusy – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.