Stanowisko symulujące masę samochodu do badania prototypowego hybrydowego układu napędowego pod kątem obsługi mechanicznego akumulatora energii
Verifying the methodology for speed of ratio changes of continuously variable transmission of a hybrid drivetrain
Keywords:
-
Abstract
W artykule przedstawiono stanowisko badawcze służące do sprawdzenia możliwości wykorzystania seryjnie produkowanej przekładni bezstopniowej JATCO CVT7 pod kątem obsługi mechanicznego akumulatora energii będącego wtórnym źródłem energii prototypowego hybrydowego układu napędowego.
References
1. BOSCH, Napędy hybrydowe, ogniwa paliwowe i paliwa alternatywne, WKiŁ, Warszawa 2010.
2. BOSCH, Elektroniczne sterowanie skrzynką biegów EGS, WKiŁ, Warszawa 2005
3. Pawelski Z. Falowniki ABB + moc krążąca = oszczędność energii na stanowisku badawczym. Napędy i Sterowanie, nr 4, 2005. s.14-16
4. http://www.motonews.pl/auta-nowe/hybrydowe/ Dostęp: 7. 5.2018
2. BOSCH, Elektroniczne sterowanie skrzynką biegów EGS, WKiŁ, Warszawa 2005
3. Pawelski Z. Falowniki ABB + moc krążąca = oszczędność energii na stanowisku badawczym. Napędy i Sterowanie, nr 4, 2005. s.14-16
4. http://www.motonews.pl/auta-nowe/hybrydowe/ Dostęp: 7. 5.2018
Published
2018-12-21
Issue
Section
Eksploatacja i Testy/Exploitation and Tests
Copyright (c) 2018 Autobusy – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.