Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
Logistics customer service in retail trade enterprises large format
Abstract
The article discusses the process of logistic customer service in large-scale retail businesses. It presents its purpose, stages and tasks, applied criteria and documents, as well as the responsible persons and contractors for particular tasks. The implementation of the adopted topic took place through: determining the current state of knowledge in the field of logistic customer service, the characteristics of the logistics system in the surveyed commercial units, and the identification and description of the activities carried out there in the field of customer service. The applied research method was a critical review of the subject literature and direct observation.
References
2. Baran J., Maciejczak M., Pietrzak M., Rokicki T., Wicki L., Logistyka – wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa 2008.
3. Ciesielski M., Logistyka w strategiach firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999.
4. Ciesielski M., Logistyka w strategiach firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999.
5. Coyle J. J., Bardi E. B., Langley Jr. C. J., Zarządzanie logistyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
6. Coyle J. J., Bardi E. B., Langley Jr. C. J., Zarządzanie logistyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Copyright (c) 2018 Autobusy – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.