Sprawdzenie metodyki badań szybkości zmiany przełożenia przekładni bezstopniowej hybrydowego układu napędowego

Verifying the methodology for speed of ratio changes of continuously variable transmission of a hybrid drivetrain

  • Bartosz Radzymiński Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
  • Jarosław Goszczak Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Keywords: continuous variable transmission, CVT, hybrid drivetrain

Abstract

The subject of the study was to verify the methodology for researches of speed of ratio changes of continuously variable transmission of a hybrid drivetrain.

References

1. Bonsen B. Efficiency optimization of the push-belt CVT by variator slip control. Eindhoven: Technische Universiteit Eindhoven, Eindhoven 2006
2. BOSCH, Elektroniczne sterowanie skrzynką biegów EGS, WKiŁ, Warszawa 2005
3. BOSCH, Napędy hybrydowe, ogniwa paliwowe i paliwa alternatywne, WKiŁ, Warszawa 2010.
4. Pawelski Z. Falowniki ABB + moc krążąca = oszczędność energii na stanowisku badawczym. Napędy i Sterowanie, nr 4, 2005. s.14-16
5. Radzymiński B., Pawelski Z. Wpływ parametrów zakłócających na pracę skrzyni biegów wyposażonej w przekładnię CVT, „Problemy rozwoju maszyn roboczych” 2015.
Published
2018-06-21
Section
Eksploatacja i Testy/Exploitation and Tests