OTRS jako narzędzie wspomagające obsługę incydentów bezpieczeństwa teleinformatycznego

OTRS as a tool supporting the handling of IT Security incidents

  • Maciej Podsiadły COMP S.A. Warszawa
  • Dariusz Podsiadły Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Transportu i Elektrotechniki
Keywords: OTRS system, ticket system, ICT security, incident handling

Abstract

Paper discussed the advantages and functionalities of the OTRS ticketing systems, used to handle incidents in the field of security systems, network or ICT.

References

1. Doświadczenie własne – wdrożenie, konfiguracja, obsługa
1. OTRS Group, OTRS Admin Manual, online 2015
2. Strona internetowa firmy OTRS - https://www.otrs.com
3. Strona internetowa organizacji ENISA https://www.enisa.europa.eu/
4. Strona internetowa społeczności GitHub https://github.com/OTRS/otrs
Published
2018-06-20
Section
Bezpieczeństwo i Ekologia/Safety and Ecology