OTRS jako narzędzie wspomagające obsługę incydentów bezpieczeństwa teleinformatycznego
OTRS as a tool supporting the handling of IT Security incidents
Keywords:
OTRS system, ticket system, ICT security, incident handling
Abstract
Paper discussed the advantages and functionalities of the OTRS ticketing systems, used to handle incidents in the field of security systems, network or ICT.
References
1. Doświadczenie własne – wdrożenie, konfiguracja, obsługa
1. OTRS Group, OTRS Admin Manual, online 2015
2. Strona internetowa firmy OTRS - https://www.otrs.com
3. Strona internetowa organizacji ENISA https://www.enisa.europa.eu/
4. Strona internetowa społeczności GitHub https://github.com/OTRS/otrs
1. OTRS Group, OTRS Admin Manual, online 2015
2. Strona internetowa firmy OTRS - https://www.otrs.com
3. Strona internetowa organizacji ENISA https://www.enisa.europa.eu/
4. Strona internetowa społeczności GitHub https://github.com/OTRS/otrs
Published
2018-06-20
Issue
Section
Bezpieczeństwo i Ekologia/Safety and Ecology
Copyright (c) 2018 Autobusy – Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.